Catalunya en Comú se suma a les concentracions del 8N per la llibertat dels presos polítics

07-11-2017
logo

Catalunya en Comú se suma a les concentracions convocades per demà, 8 de novembre, a les 12 h i a les 18 h a tots els pobles i ciutats de Catalunya.

Després de la reunió d’ahir de la Taula per la Democràcia, on estan representades moltes de les organitzacions diverses i plurals del país, Catalunya en Comú s’afegirà a la manifestació convocada per la Taula per la Democràcia l’11 de novembre per demanar un cop més la llibertat de tots els presos polítics entre els que es troben el Vicepresident i Consellers que avui es troben privats de llibertat.

Davant de l'aplicació del 155, del qual hem exigit la seva retirada, creiem fermament que cal mobilitzar-se per expressar el nostre rebuig frontal a aquest atac a les nostres institucions. Per tant, Catalunya en Comú anima a participar de totes aquelles mobilitzacions que siguin convocades de manera unitària i transversal per la llibertat dels presos, la recuperació de les institucions catalanes i la defensa de les nostres llibertats.