Mena: “L’únic projecte del partit de Puigdemont és bloquejar, com ja fan a la Generalitat”

18-03-2019
RdP 18M

El portaveu de Catalunya en Comú pregunta a Artadi si el que vol exportar a l’Ajuntament de Barcelona és l’herència de pobresa cronificada de les retallades de Mas

El portaveu de Catalunya en Comú, Joan Mena, ha carregat avui contra les candidatures al Congrés de JxCat. “Aquest cap de setmana hem vist l’autèntic projecte del partit de Puigdemont, bloquejar, com ja fan a la Generalitat”, ha dit en referència a les declaracions de les candidates de la formació a les eleccions generals i municipals, Laura Borràs i Elsa Artadi respectivament. “Borràs ha confirmat que no volen fer política a Madrid, que el seu únic projecte és bloquejar, i fins i tot ha dit literalment que no els interessa com s’aplica la reforma laboral”, ha lamentat el portaveu. “I el mateix hem vist amb Artadi, que té com a únic projecte fer fora Ada Colau, és a dir, fer fora el govern de la gent, el que ha aconseguit ser l’Ajuntament amb més inversió social de tot l’estat”, ha recordat Mena, que ha afegit: “No ens sorprenen aquestes declaracions venint de l’executora de les retallades del govern de Mas”. “Aquesta Catalunya amb la pobresa i la precarietat laboral cronificades per culpa de les retallades Mas i el desgovern de Torra-Aragonès és el que vol exportar Artadi a l’Ajuntament de Barcelona?”, ha preguntat Mena.

El portaveu de CatComú també ha fet referència a la manifestació contra el canvi climàtic del passat divendres. “Davant d’un govern de Pedro Sánchez poc valent que l’únic que fa és firmar decrets que no s’acaben de creure, estem veient els divendres del canvi: fa unes setmanes va ser el 8M, amb una movilització massiva i històrica de les dones, i divendres passat ho vam veure amb la gent jove lluitant pel planeta”, ha dit Mena. “Davant d’un govern covard, els carrers abanderen la valentia del canvi”.

Per últim, el portaveu ha posat en valor la reedició de l’acord de coalició de Catalunya en Comú amb Podem per al 28A, “un acord que ens va fer guanyar les dues últimes eleccions generals a Catalunya”. “En Comú Podem és l’única força catalana amb la capacitat de teixir àmplies aliances amb l’Espanya democràtica per aconseguir una sortida dialogada al conflicte, i també amb la capacitat per abanderar les polítiques socials que estan bloquejades per ERC i el PdeCAT al govern de la Generalitat”, ha reivindicat Mena.