Mena: “Hi ha molta ciutadania a tot el país que està esperant la fumata blanca sobre la investidura, i és responsabilitat de totes les forces progressistes i plurinacionals no decepcionar-los.”

06-11-2023

El portaveu ha anunciat que avui acaba el termini de la consulta interna de la validació de l’acord d’investidura.

Aquest matí el portaveu de Catalunya en Comú, Joan Mena, ha començat la roda de premsa fent referència a la guerra a la franja de Gaza on cada dia que passa  es multipliquen les morts i també es complica més una possible solució. “Davant d’aquesta lamentable realitat cal contundència política, i per això no ens cansarem d’insistir que cal un alto el foc immediat, trencar relacions institucionals amb Israel, un embargament d’armes a Israel i portar a Netanyahu davant la Cort Penal Internacional per crims de guerra,” ha assenyalat el portaveu en l’inici de la seva intervenció.

En segon lloc, Mena ha fet referència a la consulta interna que ha impulsat Catalunya en Comú als seus inscrits i que aquest vespre acaba el termini per participar i validar els acords de govern. “Avui és un dia important per la nostra organització, en tant que aquest és un pas fonamental per nosaltres abans d’arribar a la investidura,” ha esmentat Mena. Així, ha afirmat que cada vegada som és a prop que  la investidura d’un nou govern progressista a l’Estat sigui possible. “Fa molts mesos que treballem amb aquest objectiu, des de la mateixa nit electoral. No perquè entenguem el govern progressista com una finalitat en si mateix, sinó perquè sabem que és la millor manera de continuar millorant la vida de la gent,” ha apuntat i ha afegit que des de l’espai s’està treballant per fer possible que la investidura sigui una realitat com més aviat millor, però des del respecte als ritmes de cada organització. “No tenim cap data marcada en vermell al calendari, però esperem que tampoc ningú vulgui allargar la situació innecessàriament,” ha assenyalat i ha afegit que hi ha molta ciutadania a tot el país que està esperant la fumata blanca sobre la investidura, i és responsabilitat de totes les forces progressistes i plurinacionals no decepcionar-los, ha conclòs.